Friday 19 April 2013

anak di hutan disusukan, kera di rumah mati kelaparan

bismillahirahmanirahim and assalamualaikum :)

hi everybodyyyy :D
I'm kinda bored here,
x dapat kerja lagi,
jadinya, I plan to do some revision for my account :O
ahah! weirdo cik ct -.-"

tak tak, I've just finished unpack all the things from my luggage,
yes, it's already thursday, dah almost a week in KL, I pemalas yea,hahah!
next agenda is going to celcom center to temporarily terminate bb line, sebab, I'm not gonna use it at home, rugi je la bayar kan, sadly, duit tambang lrt pun i xde sekarang ! betapa pokainya -.-"
abah cakap, he's not gonna send me there because, jalan na pergi sana sesak,dia malas!
faham tak he rather pay monthly bill dari hantar I pergi sana to terminate the line ? huhh~
nvm abah, I'll go by myself!huhhh~ dari abah bayar kat celcom tu, baik abah bagi duit tu kak kaklong,,hurmm..I wish he could read this~

next list-to-do is,
MOVIE MARATHON :D
what a life should be :)

and, out of a sudden,
teringat kat result yang bakal keluar :S
hurmm,
terus lost mood :(

till then~